AutoTrip 2017 sme nazvali dvojtýždňový výlet, počas ktorého sme navštívili Slovinsko a Chorvátsko. Našim cieľom bolo navštíviť čo najviac národných parkov v týchto krásnych krajinách. Prešli sme necelých 3 500 kilometrov a navštívili sme Triglavský národný park v Slovinsku a následne chorvátske národné parky Učka, Plitvické jazerá, Paklenica a Krka. Počas našej cesty sme našli mnoho zaujímavých miest, ktoré skutočne stoja za to. Celý nášu „dovolenku“ sme zdokumentovali a popísali v článkoch, ktoré si môžete prečítať aj vy.

Za uskutočnenie výletu a splnenie si malého cestovateľského sna, ďakujeme spoločnosti Hyundai Slovensko, ktorá nám poskytla nové spoľahlivé autíčko Hyundai i30.

Cestovali sme najkratšou pozemnou lanovkou na svete (11. – 13. deň)

| |

A pomaličky tu máme záver nášho krátkeho, no pre nás významného výletu okolo Slovinska, Talianska a Chorvátska. Posledné dni sme si od písania trochu oddýchli a užili sme si posledné … Čítať viac…

Našli sme najkrajšiu (nuda) pláž na Jadrane (deň 10.)

Nikdy som nebol fanúšik vylihovania na pláži a kúpania sa v mori, no dnešok bol fakt super. Z apartmánu sme sa dostali až okolo 10:00. Vôbec nám to nevadilo, ved … Čítať viac…

Oddychový deň na pláži a bicyklovanie v úzkych uličkách mesta (deň 9.)

| |

Po týždni sme sa vyspali v normálnej serióznej posteli v krásnom prostredí mesta Omiš. Na tento deň sme sa veľmi tešili. Nie preto, že pôjdeme niekde do hôr ale preto, … Čítať viac…

Kúpanie v národnom parku Krka a apartmán v meste Omiš (deň 8.)

Ako ten čas letí. Pred chvíľou sme riešili kam pôjdeme na dovolenku a dnes máme za sebou osem krásnych dní v Slovinsku, Taliansku a Chorvátsku. O prvých siedmych dňoch ste … Čítať viac…

Nie všetko je vždy podľa predstáv (deň 7.)

| |

Na začiatok musím povedať, že tento deň bol najnervóznejší počas našej dovolenky. A prečo? Tak ideme postupne. Tak ako som napísal vo včerajšom článku, v aute sme sa vôbec nevyspali. … Čítať viac…

Upršané Plitvické jazerá a zafúkaný Starigrad (deň 6.)

Na tento deň sme sa tešili asi najviac. V skutočnosti, vďaka tomuto dňu vznikol nápad AutoTripu. Dnes sme mali v pláne navštíviť najznámejší národný park v Chorvátsku, Plitvické jazerá. Po … Čítať viac…

Preskúmali sme chorvátske kaňony (deň 5.)

| |

Do piateho dňa sme sa zobudili úplne premrznutí. Celú noc sme sa babušili do spacákov aby sme nezamrzli. Dúfame, že väčšiu zimu už nezažijeme. A to som večer šiel spať … Čítať viac…

Turistika pri Chorvátskom mori a kúpanie sa v Rijeke (deň 4.)

Aj napriek tomu, že sme sa necítili pohodlne v preplnenom kempe, vyspali sme sa celkom dobre. Podarilo sa nám rýchlo pobaliť, natrepať auto vecami (budeme musieť opäť pratať) a ísť. … Čítať viac…